LIFESTYLE - EEN PERSOONLIJK REISDAGBOEK

09:00

 Ik denk dat iedereen zo nu en dan het liefste een reisje zou willen maken. Naar verre landen of een heerlijk weekendje wegdromen in een Europese stad, heerlijk toch?! Zelf ben ik een persoon die alles graag vastlegt met foto's, maar aangezien ik in september voor 6 maanden naar Barcelona ben vertrokken was ik opzoek naar andere manieren om mijn reis vast te leggen. Op mijn afscheidsfeestje kreeg ik dit boekje cadeau en deze bevalt zo dat ik hem heb besloten met jullie te delen!

 Toen ik het uitpakte, dacht ik eerlijk gezegd dat het een of ander doorsnee boekje over Barcelona zou zijn, maar in tegendeel! Zelf had ik nog nooit gehoord van een dergelijk reisdagboekje en was dan ook verrast.
De vormgeving van dit boekje vind ik echt heel mooi, typisch iets voor wanneer je op reis gaat. Daanaast is het boekje lekker licht en is het een compact formaatje, waardoor je hem gemakkelijk in je tas of koffer kan gooien!

 Naast de gebruikelijke ruimte om je eigen dagboek in bij te houden, notities te maken of lekker te tekenen, zitten er ook een aantal pagina's in die altijd handig zijn! Zo heb je alle tijdzones, ambassades, dingen over verkeer en alle andere handig dingen waar je zelf niet zo 1,2,3, aan zou denken!

Verder is het boekje te gebruiken voor meerdere reizen, wat superhandig is als je net als ik graag alles  van de gemaakte reizen bij elkaar wilt houden voor later!

Zoals ik al zei: het is een handig, licht en compact notitieboekje met alle interessante informatie en genoeg ruimte om zelf los te gaan met schrijven!

Dit boekje is bij onder andere de Bruna te koop voor maar 4,95!

Zou jij zelf zo'n boekje aanschaffen om mee te nemen?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Lijkt me een leuk boek! Had graag meer pagina's kunnen bekijken.
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dus dit boekje is voor elk soort reis die je zou maken ? (Kan dus voor verschillende landen?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Je kan het voor elke reis je je wilt gebruiken (meerdere reizen dus!), totdat hije vol is dan hé! :-)

      Verwijderen