LIFESTYLE - EEN EXTRA HAND

10:30


Zelf woon ik al bijna een jaar op kamers. Sinds mijn laatste verhuizing naar een nieuwbouwstudio heb ik mijn tweepersoonsbed ingeruild voor een friheten (slaap)bank van de Ikea. Dit is voor mij de ideale oplossing: overdag heb ik een hoekbank en 's avonds heb ik een heerlijk tweepersoonsbed. Het enige nadeel is dat ik geen ruimte heb voor een tafel waar ik mijn drinkglazen ect. op kan zetten dus ben ik opzoek gegaan naar een werkende oplossing.


Zelf heb ik een enorme liefde voor koffie en thee, alleen elke keer als ik lekker op de bank wil zitten moet ik mijn drinken of eten in mijn tv kast zetten, niet echt handig! Nu kwam ik bij de Xenos een dienblad tegen wat je om de leuning van je bank heen kan klemmen, ideaal! Ik besloot hem mee te nemen op thuis uit te testen. 




Het dienblad heeft de grootte van ongeveer een A5, precies groot genoeg voor een bordje avondeten of wat glazen en snacks. Je kan het dienblad aan de handvaten makkelijk meenemen en stevig vasthouden terwijl je de pootjes uit klapt.

In het begin dacht ik dat de pootjes verkeerd om waren gemonteerd omdat ze elke keer terug klapten als ik hem op zijn pootjes wilde zetten. Na even goed te kijken kwam ik er met mijn vrouweninzicht achter dat die pootjes dienden als een klem die om de leuning heen moet in plaats van gewone pootjes, logisch eigenlijk. 

De pootjes zijn vastgemaakt met sterke veren, waardoor de poten hun grip vinden aan de zijkant van de leuning. Daardoor blijft het dienblad ook in balans wanneer je er gewicht op plaatst, heel slim en handig bedacht!  


Dus of je nu een heerlijk kopje thee wil drinken of lekker een borrel wil drinken met vrienden, een dienblad wat gemakkelijk op je bankleuning kan blijven staan is ideaal! Gewoon een extra bijzet tafel waarbij je niet bang hoeft te zijn dat je drinken over je bank heen gaat, iets waar ik behoorlijk goed in ben geworden haha. 

Ik vind dit dienblad echt enorm handig omdat ik hem zowel als bijzettafeltje aan de bankleuning als zowel een normaal klein dienbladje kan gebruiken, dus ook nog eens multifunctioneel! Je kan ze halen bij Xenos voor 4,99 in het wit en zwart.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Dat ziet er echt heel leuk uit! Maar wat kost het dienblad eigenlijk?

    xx Lisa (naamgenootje :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi naamgenootje! Oeps, helemaal de prijs vergeten te vermelden. Heb het gelijk aangepast! Ze zijn te koop bij de Xenos voor 4,99 per stuk in het zwart en wit! :)

      Verwijderen