BEAUTY - MAX&MORE KWASTEN

09:00

Wanneer ik opzoek ga naar nieuwe kwasten voor mijn collectie, kan ik uren bezig zijn. Afgelopen week liep ik in de Action tegen een simpel kwastensetje aan. Na even twijfelen besloot ik eens te kijken of deze low-budget kwasten bruikbaar zijn voor een dagelijkse make-up routine!

De kwasten worden verkocht per 5, verpakt in een (hersluitbaar) plastic zakje. Toen ik bij dit setje de zachtheid van de haren wilde testen, kwam ik tot de ontdekking dat dit helaas niet kan omdat de verpakking dicht 'geniet' is in de sluiting. Hierdoor is het onmogelijk om de verpakking open te maken (en voor sommige klanten om kwasten te stelen!) Uiteindelijk heb ik gegokt en de kwasten toch maar meegenomen, ondanks de kans op dierenharen in plaats van kunststof haren.

De kwastenset bestaat uit 5 kwasten: een poederkwast, een concealerkwast, 2 oogschaduwkwasten en een wenkbrauw kam/kwast combinatie. Qua formaat zijn ze gelijk aan andere kwasten en passen ze makkelijk in een make-up tas(je)!
Persoonlijk is het formaat van de poederkwast vrij klein en zou ik deze eerder aanraden voor het aanbrengen van een blush of highlighter. Verder zijn alle andere kwasten wel prima voor de desbetreffende make-up.

De kwasten hebben een zwarte kunststof steel en een kwasten van zwarte haren. Daarnaast zijn de kunststof onderdelen van een doorzichtige kleur voorzien.

De haren zijn, gelukkig, gemaakt van kunststof en voelen vrij zacht aan. Na even ietwat ruwe bewegingen te hebben gemaakt zitten alle haartjes op hun plek en blijven er ook geen haartjes achter tijdens het gebruik in mijn make-up routine!

De kwasten zijn zeer prettig in gebruik en gemakkelijk schoon te maken! Daarnaast zitten alle haren nog steeds op zijn plek en blijven de kwasten enorm zacht! De kwastenset van MAX&MORE is voor 1,29 te koop bij de Action!

You Might Also Like

0 reacties