LIFESTYLE - TRAVEL IN STYLE

09:00

Omdat ik over een aantal maanden naar Barcelona ga, heb ik heel wat voor te bereiden. Nu liep ook mijn ID kaart af en heb ik een lange tijd nagedacht over wat ik zou doen. Uiteindelijk heb ik besloten om in plaats van een nieuwe ID kaart, een paspoort aan te vragen. Op de een of andere manier voel ik me dan toch 'volwassener' met een paspoort haha! Nu is een paspoort al fancy van zichzelf maar omdat hij ook 10 jaar mee gaat, wil ik hem toch goed beschermen. Daarom besloot ik voor mijn paspoort 2 hoesjes te bestellen zodat ik kon afwisselen in kleur én mijn paspoort kan beschermen! 
 Na even rond gezocht te hebben besloot in deze twee kleurtjes te bestellen. De hoesjes hebben een chique en toch ook vrouwelijk uiterlijk. In eerste instantie had ik de bruine variant besteld maar kon het toch ook niet laten om de roze variant mee te bestellen! Als ik de twee hoesjes vergelijk, is het enige verschil en het symbooltje in het midden. De bruine variant heeft een koffertje terwijl de roze variant een vliegtuig als symbool heeft. Beiden vind ik echter super schattig, haha! 
De hoesjes passen precies om je paspoort heen, iets wat nog best moeilijk is. Een vriendinnetje van mij, Susan, had een hoesje voor haar paspoort gekocht maar deze was veel te groot voor haar paspoort. Best wel raar eigenlijk. Je hebt meerdere opties met het hoesje. Je kan je gehele paspoort aan beide zijden in het hoesje doen maar in de foto hierboven heb ik ervoor gekozen om alleen de achterkant in het hoesje te stoppen. Aan de linkerkant van het hoesje zitten naast het grote vak waar de andere kant van het paspoort in kan, meerdere kleinere vakken. In deze vakken kun je van alles kwijt, zoals bijvoorbeeld je boardingpass. Voor mij is dit ideaal omdat ik de afgelopen vluchten ALTIJD mijn boardingpass kwijt was als ik bij de gate aankwam haha. Chaoot die ik ben, oeps!

Zoals je kan zien, is het hoesje mooi vanaf de buitenkant en zie je vrijwel niets van je paspoort. Als je je boardingpass bij de hand moet houden, is er ook nog deze optie. Het enige wat je dan moet doen is je boardingpass omdraaien en je bent ready to fly! 


Ik ben zelf enorm blij met deze hoesjes en ik krijg steeds meer zin om te gaan! De hoesjes zijn supermooi, voelen stevig aan en zijn sueprcheap! Ik heb beiden voor ongeveer 95 cent gekocht via Ebay. Via DIT linkje heb ik ze besteld en ze waren redelijk snel binnen, na 16 dagen al!


Maak jij zelf gebruik van een paspoort hoesje?

You Might Also Like

1 reacties