MASSIVE GIVE AWAY!

09:00


Over precies één maand mag ik 19 kaarsjes  uitblazen, wat mij een goed excuus geeft voor een klein feestje. Zelf kan ik altijd zo genieten als ik andere mensen kadootjes zie uitpakken, ik weet niet echt waarom haha! Daarom is het voor mij ook altijd zo leuk als ik weer eens wat mag weggeven. Nu heb ik voor mijn verjaardag een best wel heel groot pakket samengesteld, al zeg ik het zelf.. haha!  

Deze mooie beauties zijn allemaal te winnen. En omdat het juist ZOVEEL producten zijn vallen er zelfs bij de close up foto's nog producten weg, dus heb ik even een lijstje gemaakt met wat je nu precies kan winnen!

In het pakket zit:

- De bekende drinkfles met een filter binnenin waarin je fruit kan stoppen die je water een smaakje geeft. (Review HIER)
- Foaming showergel van de HEMA in de geur Caring Black Orchid 200 ml
- Volumising thickening spray van de Primark
- Een setje nepnagels met palmbomen van de Primark
- Een setje nepnagels met aztec printje van de Primark
- Chica Chica bodylotion van de Big Bazaar 200 ml (Review HIER)
- Een opblaasbare flamingo waarin je een blikje kan zetten die blijft drijven op water
- Wild argan oil showergel van de Body Shop 250 ml (Review HIER)
- Coconut body milk van de Body Shop 50 ml 
- Honeymania body scrub van de Body Shop 50 ml
- Smokey poppy body butter van de Body Shop 50 ml
- Passionate Forever parfum van de Big Bazaar 15 ml
- Max Factor nagellak, kleur 63 Pandora Ruby 4 ml (Review HIER)
- NYC nagellak, kleur 013 Aqua Mystic 9,7 ml
- Essence glitter effect nagellak, kleur 06 Party in a bottle 10 ml
- Essence colour & go nagellak, kleur 189 New york city call (Review HIER)
- NYC oogschaduw palette, kleur 823 A kiss on the Hudson (Review andere kleur HIER)
- Primark 8 Shade Day oogschaduw palette
- Catrice eyeliner pen waterproof 
- Zonnebril (Review HIER)
- Primark lippenbalsem, Watermelon (Review HIER)
-NYC matte lipstick, kleur 450 Pure Coral
- Rimmel London Provocalips, kleur 200 I'll call you
- Babylips van Maybelline, smaak/kleur Cherry Me
- Max & More green concealer stick
- Set van 20 make-up kwasten (review HIER)
- Blauw armbandje met gouden details
- Brons/zilveren statement ketting met witte en zilveren stenen
- Gouden met zwarte statement ketting
- 2 samples 
En dan de grote vraag, WAT moet je doen om dit pakket te winnen?
1. Like deze foto OP INSTAGRAM!
2. Follow @TheBudgetDutchie op instagram

3. Repost deze foto en tag mijn account in de foto

BONUS: Als je extra kans wilt maken, kan je mijn Facebookpagina liken! www.facebook.com/TheBudgetDutchie

Deze winactie sluit op 9 mei, mijn verjaardag! Zo geef ik op mijn verjaardag iemand anders ook een leuk cadeau! En deze winactie is NL only!

Heel veel succes!

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wat een geweldige winactie! Alle producten zijn leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles gedaan dat moet. Ja ook de bonus! X Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh super leuk! Ik doe mee via ; _budgetlifestyle �� Echt super leuke producten heb je gekozen! Extra veel zin in 9 mei ��❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een super leuke winactie Lisa!😊😉☺ Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag, nu al! Alvast gefeliciteerd meid!😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke w inactief, ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps via mobiel typ ik er nogal eens naast, haha. Maar je snapt wel wat ik bedoel.
    "Leuke winactie, ik doe mee"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dit pakket is echt tof! Die zonnebril, oh my ♥_♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dat je voor je verjaardag iemand anders een cadeau geeft xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dat is mega! Ik doe mee en heb alles gedaan behalve FB. Alvast een super fijne verjaardag, hopelijk wordt die voor mij ook leuk :)
    groetjes sabrina sabrina at denklicht.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf er maar naar kijken! Echt zoooo super leuk! Word helemaal blij van alle spulletjes �� ik doe mee via _budgetlifestyle ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe zeker mee😍
    Een te gek pakket!!
    Ik kan het zeker gebruiken🙌🏼
    X Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een leuke winactie! Ik kan niet stoppen met het kijken naar de producten, ze zijn zo mooi! Ik doe zeker mee en ik zou er (als ik zou winnen) er graag een review van maken hihi^^ Alvast gefeliciteeerddxxx
    XXX Hannah

    BeantwoordenVerwijderen