LIFESTYLE - ROSÉ GOUDEN DETAILS

09:59


Ik moet eerlijk zijn, qua kleur is rosé goud niet mijn kleur. Op de een of andere manier vind ik die kleur gewoon niet mooi bij sieraden en accessoires. Maar als je over huisinrichting praat, dan is rosé goud mij nieuwste liefde. Al tijden had ik mandjes op het oog maar die waren keer op keer uitverkocht maar uiteindelijk wist ik een mooi aantal decoraties te scoren bij de Xenos!


 Zelf kocht ik een aantal dingen die ik al online in de folder had bekeken. In eerste instantie had ik pech, want toen hadden ze nog helemaal niets van deze collecite! Na een aantal keer zag ik ze eindelijk in de winkel liggen en besloot ik gelijk een aantal dingen mee te mee te nemen: een handpompje, een tandenborstelbeker en 2 grootte van de mandjescollectie!
 De twee mandjes die ik heb gekocht, zijn inmiddels in gebruik op mijn bureau. Omdat ik enorm chaotisch ben ligt vrijwel altijd mijn gehele bureau vol met spulletjes, helemaal als ik bezig ben voor mijn blog. Tijd om daar eens iets aan te veranderen! De mandjes zijn vrij simpel maar dat vind ik juist zo mooi. En ik ben erachter gekomen dat ze vrij stevig zijn aangezien 1 mandje nu overvol is en ik deze nog steeds kan optillen en hij niet vervormt, haha!
Daarnaast kocht ik nog een handpompje en een tandenborstelbeker. Beide voor in mijn badkamer. Ik weet niet of ik dit al had verteld maar ik woon alweer bijna een jaar op mezelf. Vanaf oktober 2014 woon ik in een nieuwbouw studio waarbij ik mijn eigen badkamer en keuken heb, super chill! D.e beker ga ik alleen niet gebruiken voor mijn tandenborstel maar voor iets anders, aangezien mijn badkamer ook continu vol ligt met spullen. 
 Het handpompje ga ik niet gebruiken voor zeep maar voor mijn reinigingsmelk. Zelf ben ik tegenwoordig een beetje lui omdat ik vaak denk: joh, ik haal mijn make-up er morgen ochtend wel af omdat ik vaak laat pas klaar ben met schoolwerk en gewoon wil slapen. Nu weet ik dat dit slecht voor mij is, dus wil ik er wat aan doen! Hopelijk ga ik sneller mijn gezicht reinigen als het in dit leuke pompje zit.

Wat ik enorm slim vind, is dat dit pompje een plastic bakje heeft waar je je zeep of reinigingsmelk in kan doen. Ik was namelijk even bang dat als ik het in normale pompje zou doen, mijn reinigingsmelk daar misschien niet zo blij mee zou zijn, haha!
 En zo zien ze eruit als ik ze in gebruik heb! Aan het pompje zie je niets anders, maar inmiddels zit er reinigingsmelk in! Het bekertje heb ik gebruikt om mijn mascara's, highlighters, wimperkruller en dagelijkse kwasten in op te bergen zodat deze niet meer rondslingeren in de badkamer!

En dit is hoe het kleine mandje bij mij wordt gebruikt. Ik heb er al mijn make-up doosjes en foundations in opgeborgen aangezien ik ze én altijd kwijt was én ik ze overal en nergens terug vond, haha!

Al deze spulletjes zijn te koop bij Xenos! Het pompje kost 7 euro, de beker 3 euro, het kleine mandje 3 euro en het grote mandje kost ook 7 euro!


Ik ben er enorm blij mee! Wat vinden jullie van deze rosé gouden accessoires?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Super leuke spulletjes! Ik vind de kleur erg mooi maar ben zelf ook niet weg van sieraden van deze kleur. Toch vind ik deze spullen voor in huis erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, Susan was laatst ook al aan het kwijlen bij het Xenos foldertje.

    BeantwoordenVerwijderen