PERSONAL - BDAY WISHLIST

13:30


Over precies één week mag ik 19 kaarsjes uitblazen. De afgelopen week werd mij al een aantal keer gevraagd wat ik wilde hebben. En ik heb altijd het probleem dat ik het gehele jaar door dingen wil hebben maar zodra ik bijna jarig ben opeens niets meer leuk vind ofzo, haha! Vandaar dat ik besloot een wishlist te maken, handig voor mezelf én voor de mensen om me heen!


Ik zal beginnen met de categorie HOME. Sinds oktober woon ik in een gloednieuw appartementje/studio en ik vind het echt heerlijk. Echter ontbreken er nu nog steeds een paar dingen en omdat ze mooi en functioneel zijn, besloot ik ze op mijn wishlist te zetten. Zo heb ik nog steeds geen badkamerkastje en daarom staan al mijn badspullen nog steeds in een verhuisdoos op de grond, niet enorm handig! Daarnaast vind ik de twee flessen van Modemusthaves echt superleuk! En omdat ik in september voor een half jaar naar Barcelona ga, zijn ze ook nog eens handig! Aangezien ik daar alleen maar bronwater kan drinken zijn deze flesjes ideaal om mee te nemen naar de universiteit! 

Dan de make-up afdeling. Zoals je kan zien, ben ik een enorme fan van lipsticks. Mijn stash is inmiddels overvol en moet ik binnenkort eens een extra lipstickhouder gaan aanschaffen. Ik ben zelf een enorme fan van de Yves Saint Laurent lipsticks, de kleur die ik al in mijn bezit heb is ook heilig voor me, haha! Daarnaast vind ik de naturel kleuren heel erg mooi als het gaat om oogschaduw. Ik ben een persoon die graag een natuurlijke look draagt en gebruik vrijwel elke dag bruin getinte oogschaduw! 

En als laatste dan nog de fashion afdeling. Als ik eerlijk moet zijn: ik ben een schoenenfreak. Ik hóu gewoon van die dingen en ik heb ook iets teveel paar in mijn kast staan. Maar dat betekend niet dat ik niet nog steeds wil uitbreiden! Wat ik het állerliefste wil hebben, zijn de middelste nikes. Die heb ik 2 jaar geleden ooit gepast en toen niet gekocht omdat ik te veel twijfelde en SPIJT dat ik had.. Dus ik denk dat ik ze binnenkort gewoon via Aliexpress ga bestellen aangezien de 'echte' variant nergens meer te krijgen is! Verder kan je wel zien dat ik enorm hou van de kleuren zwart en wit, niet omdat ze basic zijn maar juist omdat ze overal mooi bijpassen en ik zo met mijn make-up de aandacht kan trekken!

Stiekem weet ik dat ik al 1 van de items krijg, haha! Maak jij zelf wel eens wishlists als je jarig bent?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Prachtige spulletjes heb je op je wishlist gezet! Jij gaat verwent worden, hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen