PERSONAL - IT'S MY BIRHTDAY + SURPRISE GIVE AWAY

09:30


Yes, het is nu dan eindelijk officieel, ik ben begonnen aan mijn laatste tienerjaar. NegenTIEN, de laatste keer dat ik de TIEN ga horen in mijn leven haha, raar als je er over nadenkt niet?


Daarnaast vind ik mezelf opeens zo oud klinken, het verschil tussen achttien en negentien klinkt toch weer groot. En er staan al een aantal toffe dingen gepland in dit levensjaar:
- Mijn excellentietraject in de televisiewereld afronden
- Een stedentrip naar Barcelona
- Een half jaar in Barcelona wonen en studeren
- Een weekendje overvliegen naar een vriendinnetje in Londen
- (Hopelijk)  een half jaar stage lopen in de televisiewereld
- Mijn blog bestaat dan alweer 1 jaar (omg haha)


Als ik dit zo hoor, begin ik al zin in dit jaar te krijgen haha! Staan jullie eigenlijk wel eens op deze manier stil bij jullie verjaardag?


Omdat ik maar één keer mijn laatste tienerjaar in kan gaan, besloot ik naar de andere winactie deze winactie erbij te doen, letterlijk een SURPRISE weggeef actie!
Als je deze give away wint, krijg je dit superleuke tasje wat goed gevuld is met een hoop verschillende items (exclusief cookiemonster muffin!)

Hier is wat je moet doen om kans te maken:

- Follow @thebudgetdutchie op Instagram
- Like de foto
- Laat een reactie achter wat jij denkt wat er allemaal in het tasje zit
BONUS:
- Repost de foto, tag @thebudgetdutchie in de foto

Deze give away sluit vannacht om 00:00
Heel veel succes, ik ga nu een lekker feestje vieren! 

You Might Also Like

6 reacties