LIFESTYLE - BUDGET ITEMS SCOREN BIJ DE DOUGLAS

09:00


De Douglas is mijn favoriete parfumerie. Zodra ik daar binnenstap weet ik stiekem al dat ik weer een item ga aanschaffen. Ze hebben er heel veel mooie maar vooral dure merken, maar wist je dat de Douglas ook veel items verkoopt die nog geen 10 euro kosten?! En dat het niet alleen maar beauty is wat de Douglas verkoopt? Daarom heb ik in dit artikel mijn favoriete budget items van de Douglas uitgezocht! (P.S. Als je op de prijsjes klikt kom je gelijk bij het item uit in de webshop!)



1. Chemin de Roses zeep, €6,95     2. Velvet Vanilla & Lavender badzout, €6,95     3. Pure Spa & Orchid bath cube, €0,90 per stuk (In verschillende geuren verkrijgbaar)    4.Threets Flower bruisbal, €2,49     5. Threets Cotton Candy bruisbal, €2,95

Zelf wist ik helemaal niet dat de Douglas naast parfum en make-up ook nog andere dingen verkocht. Toen ik eens rondkeek in de webshop kwam ik erachter dat hun assortiment vrij uitgebreid is, inclusief badafdeling! Nu heb ik helaas geen bad, dus kan ik zelf niet gebruik maken van deze heerlijke producten. Zelf ben ik enorm benieuwd naar de Chemin de Roses zeep, die ziet er zo leuk uit!




1. Douglas gouden waxinelichtje, 3,95     2. JJDK toilettas, €9,95     3. Douglas wattenstaafjeshouder, €4,95     4. Slaapmasker Accessorize, €4,95     5. Treets pillow spray, €6,95 (In verschillende geuren verkrijgbaar)


Dit zijn echte lifestyle items. Ze passen niet tussen de beauty-, make-up of een andere afdeling van de Douglas en tóch vind ik er zulke leuke producten tussen zitten. Zelf ben ik enorm benieuwd naar de Treets pillow spray. Helaas was de variant die ik uit wilde proberen helaas op, dus zodra hij op voorraad is ga ik hem bestellen om te kijken of het echt werkt of niet! (Ik wil de variant tegen stress en slapeloosheid proberen!)


1. Anny nagellak, €9,95     2. MAC nagellak, €10,00     3. Mavala nagellak, €5,95     4. BeYo nagellak, €6,95     5. Collistar nagellak, €7,95     6. NYX matte oogschaduw, €5,99     7. NYX powder blush, €6,99     8. Artdeco oogschaduw, €6,95     9. Artdeco lipstick, €9,95     10. NYX round lipstick, 4,99     11. NYX matte lipstick, €7,49

En tja, dat de make-up afdeling van de Douglas enorm groot was wist ik al. Maar ik wist niet dat er eigenlijk zoveel producten onder de 10 euro in het assortiment verwerkt waren. Inmiddels heb ik zelf een NYX lipstick besteld omdat ik toch wel benieuwd ben geworden naar dit merk. Het is voor zover ik weet alleen bij de Douglas te bestellen dus het was een goed excuus om weer eens wat te bestellen!

Via de webshop kan je checken of het artikel in de winkel nog op voorraad is, mocht je het artikel willen uittesten voordat je hem aanschaft. Als het je niet echt uitmaakt en je de kleuren op internet wel vertrouwt, kan je de producten GRATIS bestellen. Verzenden kost dus NIKS, hoe geweldig is dat?! Daarnaast kan je ook nog gebruik maken van de gratis inpakservice, waardoor je bij wijze van spreke jezelf een cadeautje kan laten opsturen. (Wat ik heb gedaan bij de lipstick, haha! :) )

Zelf ben ik al jaren fan van de Douglas en ik heb inmiddels ook de Douglaskaart in mijn bezit. Daarnaast heb ik gewoon een liefde voor de producten die Douglas verkoopt. Kom jij wel eens bij de Douglas? En wist jij dat de Douglas ook zulke goedkope producten verkoopt?

You Might Also Like

0 reacties