LIFESTYLE - H&M BEAUTY SALE

09:00


De afgelopen tijd heb je al kunnen lezen dat H&M een compleet nieuwe beauty lijn aan het ontwikkelen is. En wanneer een merk een nieuwe collectie krijgt, betekend dit dat de oude collectie uit de schappen verdwijnt. Zelf wist ik niet wat ik zag toen ik de H&M binnen liep want werkelijk álles van de beauty afdeling was in de sale. Uiteindelijk kón ik het niet laten om een aantal artikelen mee te nemen.


Het eerste item wat ik in de sale wist te scoren was een toilettasje. En dan niet zo zeer voor mijn toiletspullen maar voor mijn kwasten. Over ongeveer 3 maanden stap ik al op het vliegtuig naar Barcelona en ik zag het niet zo zitten om mijn kwasten los in mijn koffer te gooien. Maar het vinden van een tasje waarin al mijn kwasten in passen was nog een hele opgave omdat ik verschillende groottes van kwasten bezit. Dit tasje was vrij groot en omdat hij in de sale was, durfde ik de gok wel aan en uiteindelijke paste ál mijn kwasten in het tasje! Dit tasje kon ik scoren voor maar 2 euro, normaal was hij 4,99 dus het was echt een koopje!

Deze oogschaduw wilde ik al heel erg lang hebben maar het was er nog niet van gekomen. Ik heb de oude variant van deze oogschaduw nog liggen en deze gebruikte ik zo vaak dat ik de pan al heb geraakt. Wat ik uiteindelijk een mooi excuus vond om deze oogschaduw ein-de-lijk mee te nemen! De kleurtjes zijn perfect voor een naturel look en aangezien hij nu maar 1 euro was in plaats van 3, was het helemaal meegenomen!

Ik denk dat ik het langste voor het kwastenrek heb gestaan. Ook al heb ik een redelijke collectie aan kwasten, je hebt ze nooit genoeg! Uiteindelijk koos ik voor deze combi kwast voor een smokey eye. Ik vind het altijd leuk om een smokey eye te maken, alleen zonder de juiste kwasten wordt het effect nooit zoals ik wil. Daarom besloot ik deze kwast mee te nemen om te kijken of ik hiermee het gewenste effect kan bereiken. De rechterkant van de kwast is een kleine, strakke kwast waarmee je perfecte lijntjes kan trekken. Aan de linkerkant heb je een blend kwast, waarmee je de oogschaduw mooi kan uitblenden voor het smokey effect! Deze kwast was normaal 3 euro en deze kon ik ook meenemen voor maar 1 euro!

Mijn laatste item is ook een kwast! Zelf heb ik wel enkele oogschaduw kwasten maar helaas zijn ze niet echt fijn voor langer gebruik. Voor een paar keer zijn ze prima, maar daarna worden ze hard en beginnen ze mijn huid te irriteren. Daarom besloot ik deze oogschaduw kwast ook nog mee te nemen. Ik ben al in het bezit van een shimmer- en highlightkwast van de H&M en deze bevallen me supergoed. Daarom wist ik eigenlijk al dat deze kwast net zo zacht was al de kwasten die ik al heb. Inmiddels heeft dit kwastje mijn andere 'tijdelijke' oogschaduw kwasten vervangen in mijn dagelijkse routine! En dit kwastje was afgeprijsd van 5 naar 2 euro!

Heb jij nog items van de huidige beauty collectie van de H&M op je wishlist staan? Dan zou ik even snel langs een H&M gaan waar ze een beauty-afdeling hebben want wie weet scoor jij ook wel mooie items in de sale!

You Might Also Like

0 reacties