BEAUTY - BLOODY MARY BY NYX

09:00

 Sinds ik mijn eerste matte lipstick in mijn bezit heb, wil ik alleen maar uitbreiden. Nu zijn de meeste matte lipsticks aardig aan de prijs óf in de kleuren die mij niet staan. Na een tijdje kwam ik uit op de website van Douglas waar ik het merk NYX tegen kwam. Nu ben ik niet zo'n fan van het online shoppen als het op cosmetica aankomt maar uiteindelijk besloot ik toch de gok te wagen en dit mooie kleurtje te bestellen.


NYX is voor mij nog een compleet onbekend merk. Het heeft een mooie prijs, het zit tussen merken als Catrice en L'oreal in. Ook qua aanbod hebben ze veel keus, zo kan je naast de matte varianten ook een gewone lipstick van het merk kopen. Zelf is mijn 'normale' lipstick collectie groot genoeg op het moment en heb ik besloten de matte lipsticks eens verder te ontdekken!

De lipstick huls is vrij simpel. Matzwart met een simpele witte opdruk en in het midden zie je de kleur van de lipstick zelf. De verpakking vind ik zelf niet zo speciaal maar als het product verder prima is, maakt het mij vrij weinig uit haha! 


De kleur die is koos, heet Bloody Mary. Het is een mix tussen normaal rood en kersen rood, iets waar ik enorm veel van hou. Ik ben namelijk niet echt fan van knalrode lipstick maar laatst ontdekte ik dat lipsticks met een gemengde rode kleur me beter staan dan vele andere kleuren! Doordat deze kleur niet zo fel is en het naar het kersenrood neigt qua hoofdkleur, past hij bij vrijwel elke outfit! 

De swatch op mijn hand beloofd veel goeds! De pigmentatie is beter dan ik ben gewend van budgetmerken en dekt ook goed! Daarnaast merkte ik gelijk op mijn hand hoe de matte structuur zijn werk deed, want het was vrij pittig om de swatch van mijn hand te krijgen! En omdat hij al moeilijk van mijn handen ging, hoopte ik natuurlijk ook dat dit ook zo was wanneer ik hem aanbracht op mijn lippen. 

Het aanbrengen van de lipstick op mijn lippen ging iets stroever dan gedacht. Normaal kan ik het gewoon met de stick aanbrengen maar dit keer moest ik er een kwastje bij passen omdat ik continu uitschoot wanneer ik hem gewoon vanuit de huls wilde aanbrengen, dit was wel een beetje jammer! Nadat de kleur aangebracht was, voelde ik hetzelfde als op mijn hand. De structuur zorgde ervoor dat de lipstick snel opdroogde met als gevolg dat ik hem niet meer voelde zitten. Verbazend genoeg bleef de lipstick tijdens het terrassen muurvast zitten en ik hoefde de lipstick niet uit mijn tas te halen om bij te werken! Dit moest ik pas 's avonds doen, nadat ik met mijn vriendinnetjes had genoten van een bittergarnituur! 

Qua kleur ben ik enorm tevreden. Hij is namelijk gelijk aan de swatch van de kleur op mijn hand. Daarnaast ben ik blij met de toevoeging van een matte kleur aan mijn stash en het is echt een kleurtje die ik vaak wil gaan dragen!

Deze kleur en alle andere varianten van NYX zijn online te bestellen via de website van de Douglas. Als je deze kleur wat gedetailleerder wil bekijken, HIER het linkje naar Bloody Mary. 


Nog even een tipje als je online make-up wilt bestellen bij de Douglas: kijk voor de juiste kleur RECHTS in je scherm. Vaak verschillen de kleuren van de productfoto en de 'swatch' rechts op je scherm. Die 'swatch' is de juiste kleur van het product. Deze tip komt voort vanuit eigen ervaring, haha! 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hele mooie lipstick ! Het is lastig om een mooie matte variant te vinden ! Zelf heb ik er een paar van Hema in bezit. Hele mooie kleuren, is er met geen mogelijkheid af te krijgen en een fijne prijs!

    Liefs,
    Mimi
    Mimimalistic.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je mooi! Ik houd zelf ook van mat, Ruby Woo van MAC is een favorietje van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen