BEAUTY - MAX&MORE WENKBRAUWPOEDER

09:00


 Een paar dagen geleden liep ik sinds langere tijd weer eens binnen bij de Action. Uiteindelijk kwam ik uit bij het vernieuwde assortiment van de make-up afdeling en wow! Wat een verandering in vergelijking met een aantal maanden geleden, véél meer keuze! Mijn oog viel uiteindelijk op een setje wenkbrauwpoeder van MAX&MORE. Aangezien ik bij mijn eigen wenkbrauwpoeder al de pan had geraakt, was het een goed excuus om eens te kijken naar de kwaliteit van deze variant!

 Het eerste wat mij gelijk opvalt, is dat het doosje vrij stevig aanvoelt voor een wenkbrauwpoeder. Het doosje bestaat uit een simpele, zwarte onderkant en een doorzichtige, plastic deksel met simpele opdruk. Zelf vind ik strak design bij make-up producten een pluspunt en dit wenkbrauwpoeder past zeker in mijn collectie qua vormgeving!
 Naast twee kleuren poeder, zitten er twee mini borsteltjes bij. Een soort mini wenkbrauwkitje! (ook handig voor op reis!) Persoonlijk vind ik het enorm handig dat je bij deze kit de kwastjes gemakkelijk kan gebruiken én opbergen. Bij vele andere kitjes is dit helaas vaak niet het geval! 
 De pigmentatie vind ik prima! Het is vergelijkbaar met de wenkbrauwkit van Essence die ik afgelopen jaar continu heb gebruikt! Ik was zelf enorm verbaasd over de pigmentatie van de lichtje kleur. Zowel de lichte als de donkere kleur zijn precies goed gepigmenteerd, niet te donker en niet te licht!

Wat me wel opviel, is dat het poeder vrij dik is. De vorm zit tussen een poeder en een vloeibare(?) vorm in. Dat vond ik persoonlijk wel even wennen en je moet extra goed opletten met aanbrengen! Verder voelt het product niet anders aan dan gewend.

Over het algemeen ben ik tevreden over dit product! Wel is het even wennen vanwege de vorm van het poeder maar het is een prima vervanger voor wanneer mijn huidige wenkbrauwpoeder opraakt!

De wenkbrauwpoeders van MAX&MORE zijn in verschillende tinten verkrijgbaar, namelijk Light, Medium en Dark als ik het me goed herinner! Per stuk kosten de doosjes 1,29 en ze zijn te krijgen bij de Action!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik wil al langere tijd een keer experimenteren met wenkbrauwmake-up! En waar beter mee te beginnen dan met een lowbudget Action merk! Als ik deze binnenkort tegenkom neem ik hem zeker mee :)

    BeantwoordenVerwijderen