BEAUTY - KIKO MILANO INTENSIVELY LAVISH LIPSTICK

09:00

 Kiko Milano begint steeds populairder te worden en om eerlijk te zijn: dit merk stond al langere tijd op mijn wishlist om te proberen. Nu opende KIKO net op het moment dat ik voor 5 maanden naar het buitenland vertrok en baalde ik toch wel een beetje! Bij toeval liep ik in Barcelona tegen de Kiko Milano store aan en zoals je misschien al kan begrijpen, maakte mijn hart een klein sprongetje! In de shop werd ik gelijk verliefd op de nieuwe Intensively Lavish lipsticks van de Rebel Romantic lijn en besloot met een lipstick naar huis te gaan, die ik vandaag voor jullie review!

Toen mijn oog viel op de Intensively Lavish lipsticks, was ik gelijk verkocht. Sinds ongeveer een jaartje ben ik een enorme fan van rosé-goud, met name voor interieuraccessoires en sieraden. Maar vanaf het moment dat mijn oog op deze lijn viel, kon ik make-up verpakkingen bij dat lijstje voegen want wauw, wat is dat een prachtige verpakking!

De lipsticks en andere artikelen uit de lijn hebben allemaal een paars doosje met een rosé-gouden opdruk en een rosé-gouden verpakking. De Intensively Lavish lipsticks zijn verkrijgbaar in 6 kleuren en ik moet bekennen, dat ik alleen al om de verpakking meerdere exemplaren wil aanschaffen! Persoonlijk vind ik de verpakking vrij luxe ogen en om eerlijk te zijn, hou ik daar wel van! Zelf ben ik verliefd op de verpakkingen van Yves Saint Laurent en deze lijn van KIKO past perfect naast mijn YSL lipsticks in mijn stash, haha!

Wat een leuk details is, is het feit dat deze lipstick een magnetische sluiting heeft. Vaak krijg ik het op de een of andere manier voor elkaar om de dop van lipsticks kwijt te raken in mijn tas, wanneer ik ze meeneem. En omdat ik op dit moment veel reis, niet alleen hier in Spanje maar ook met het vliegtuig, ben ik enorm blij dat KIKO een iets 'sterkere' sluiting heeft! 

 Zelf heb ik al een tijdje een zwak voor lipstick met een kersenrode ondertoon en kon deze lipstick niet laten liggen. Mijn keuze viel op nummer 04, Mild Sangria en deze kleur is een kruising tussen knalrood en kersenrood, waardoor hij perfect is om te dragen tijdens de herfstmaanden.
Verder staat op de lipstick hetzelfde patroontje als op de verpakking gedrukt, wat de lipstick zelf wat unieker maakt. Vaak staat er namelijk het merk van de lipstick ingedrukt, maar bij KIKO viel het me op dat dit niet het geval is!

Zoals je kan zien op de swatch, komt de kersenrode ondertoon ook mooi uit op de huid! Ik heb geprobeerd ook een 'lipswatch' foto te maken, maar op de een of andere manier kreeg ik de kleur niet mooi op de foto! 
Wel merkte ik dat deze lijn lipsticks enorm verzorgend is en je lippen niet uitdrogen! Daarnaast blijft hij voor een creamy lipstick, vrij lang zitten! Na 2 maaltijden zat de lipstick nog prima, alleen aan de binnenkant was hij een klein beetje vervaagd maar je hoort mij niet klagen! Voor een 'budget' merk als Kiko Milano, doen ze met de lipsticks zeker niet onder voor de duurdere merken.

De lipsticks uit de Rebel Romantic lijn zijn verkrijgbaar voor 6,90 per stuk in de winkels en online (link HIER).
Zelf ben ik enorm tevreden over deze lijn en wanneer ik weer eens in Barcelona ben (niet op zondag), ga ik zeker weer even langs bij Kiko!

You Might Also Like

0 reacties