BEAUTY - PRIMARK CONTOUR BRUSH

09:00

Een paar dagen geleden liep ik door de Primark toen mijn oog op de nieuwe kwastencollectie viel. Echter lieten mijn eerdere ervaringen me wel twee keer nadenken, aangezien Primark kwasten vaak strepen achterlieten en al snel uit elkaar vielen. Uiteindelijk haalde de mooie vormgeving me over om de nieuwe collectie tóch een kans te geven. Aangezien ik nog geen goede contourkwast in mijn stash had staan, besloot ik deze maar eens uit te testen in de hoop dat deze variant wél zou bevallen.


Rosé goud is echt mijn favoriete kleur voor in het interieur en accessoires. Wanneer ik dit in een huis/winkel/commercial of iets zie ben ik gelijk verkocht. Op de een of andere manier is deze kleur aan mij vastgegroeid en was ik daarom nét wat makkelijker over de streep te trekken toen ik twijfelde over deze kwast. Als hij niet goed zijn werk zou doen, zou hij immers nog mooi kunnen pronken tussen mijn andere kwasten.
De stelen van deze kwastenlijn zijn mooi matzwart, wat bij mij een beetje een luxegevoel oproept. Daarnaast staat er klein het merkje van de beautylijn van de Primark opgedrukt in het rosé goud, wat het een minimalistisch maar mooi uiterlijk geeft. Het blijft een kwestie van smaak maar ik hou er wel van!
De kwast zelf is van synthetische haren gemaakt en voelt enorm zacht aan. In vergelijking met de oude kwastencollectie, zijn de haren in ieder geval goed vooruit gegaan! Nadat ik even een aantal tests heb gedaan met de haartjes, ben ik nogmaals verrast door de verbeterde kwaliteit! Alle haartjes staan nog steeds waar ze zouden moeten staan en de vorm van de kwast is ook niet misvormd!
Wanneer ik met de kwast door mijn contourkit ga, pakt hij direct genoeg product en kan ik gemakkelijk contouren. Door de vorm van de kwast brengt de kwast heerlijk aan en ik kan perfect vormen accentueren. Als je de kwast na het aanbrengen van een donkere kleur goed schoonmaakt, kan je er ook goed highlighter mee aanbrengen!

Ik ben echt enorm verrast door de kwast uit de nieuwe kwastenlijn van de Primark! In tegenstelling tot zijn voorgangers is deze kwast wél zacht, zelfs na een aantal keer gebruiken voelt hij nog aan als nieuw! Daarnaast laat hij geen strepen achter én vind ik de vormgeving mooier dan die van de vorige lijn!

Deze contourkwast en alle andere varianten zijn nu verkrijgbaar bij de Primark. De prijzen van de gehele lijn variëren van 1,50 tot 3 euro en deze contourkwast kan je scoren voor maar 2 euro!

Heb jij al wel eens kwasten van de Primark gebruikt?

You Might Also Like

0 reacties