JEWELLERY - DIAMONDS ARE A GIRLS BEST FRIEND

09:00

 Al een tijdje was ik opzoek naar een bepaald type ring: een vrouwelijke, dunne ring met een mooie steen als eyecatcher. Helaas kan ik niet goed tegen nep zilver en omdat ik niet constant met een groene vinger wilde rondlopen, moest ik mijn zoektocht beperken tot echt zilveren ringen. Het bleek helaas moeilijker dan gedacht om een ring naar wens te vinden maar uiteindelijk kwam ik deze beauty voor een spotprijsje tegen!

 Na een héle lange zoektocht had ik de hoop eigenlijk al opgegeven om een ring naar wens te vinden, voor een normale prijs althans. Ik kwam wel modelletjes tegen die bij in de smaak vielen, helaas vond mijn portemonnee ze een stuk minder leuk wanneer de prijs bekend werd. Uiteindelijk kwam ik deze ring op een doorsnee avond tegen toen ik aan het 'window' shoppen was op Aliexpress.nl
Zelf heb ik altijd mijn twijfels wat betreft echt zilveren sieraden van websites als Ebay of Aliexpress maar nadat ik een hoop reviews had gelezen, besloot ik de gok toch maar te wagen. 

 De ring was vrij snel binnen! Precies 2 weken na bestelling lag hij in mijn brievenbus, verpakt in een wel bekend bruin envelopje. Op hoop van zegen maakte ik het pakketje open, aangezien ik al een aantal keer de verkeerde maat van producten heb ontvangen en ook bij deze bestellen hier weer een beetje bang voor was. Gelukkig was de goede maat opgestuurd en paste deze ook nog!

De ring bestaat uit een dunne basisring met in het midden een medium formaat steen, die weer omringt is met kleine steentjes. Ik moet wel bekennen dat ik hem toch wel een beetje bling-bling vond, haha! Inmiddels ben ik er wel aan gewend maar hij leek toch iets minder bling op de foto's van de advertentie!

Wanneer ik de ring draag springt hij gelijk in het oog! Het is inderdaad, zoals ik wilde een mooie eyecatcher en vanwege mijn ringmaat kan ik de ring zowel aan mijn ring- als middelvinger dragen.

En of deze ring echt zilver is? Ik durf het niet te zeggen. Aan de binnenkant staat wel '925' gedrukt en tot nu toe heb ik nog geen groene vinger gezien (HOERA)! Daarnaast ook geen afdrukken van de ring na het doen van de afwas of een douchebeurt. 100% zeker durf ik het niet te zeggen maar hij komt er in ieder geval goed bij in de buurt en dat voor maar 1,68!

Zelf ben ik echt ENORM blij dat ik zo'n mooie ring voor een leuke spotprijs heb kunnen scoren. Als je de ring wilt bestellen, HIER het linkje naar de advertentie. Mocht dit nou niet je smaak zijn, neem eens een kijkje in de shop van de verkoper, hier zijn genoeg andere ringen te vinden!

You Might Also Like

0 reacties