BEAUTY - PERFECT TOUCH NAIL POLISH

09:00


De Big Bazar heeft sinds een tijdje een eigen cosmetica merk, genaamd Perfect Touch. Dit merk heeft een enorm breed assortiment qua producten. Van lipstick, nagellak, mascara en zelfs foundation, alles wat een ander budgetmerk ook verkoopt heeft dit merk ook. Zelf ben ik altijd benieuwd naar de nagellak van budgetmerken, dus besloot ik een lakje van dit merk eens uit te proberen!



Er was zo veel keus aan kleur, dat ik ruim 30 minuten heb lopen dubben over welk kleurtje ik nu uiteindelijk zou meenemen. Uiteindelijk ben ik voor dit mooie nude kleurtje gegaan omdat ik graag meer kleuren nagellak wil die ik bij verschillende outfits aan kan dit. (Misschien ook een beetje luiheid, ooops!) 
De potjes van Perfect Touch zijn heel basic maar mooi weergegeven. Door de stijl waarin de letters op het flesje zijn bedrukt, krijgt het potje toch een beetje een chique uiterlijk en dat vind ik altijd wel mooi bij cosmeticamerken!

 Daarnaast hebben de potjes nagellak een iets langer kwastje dan ik gewend ben, maar des te meer ben ik benieuwd naar het eindresultaat met dit kwastje! Daarnaast is het kwastje vrij dun maar breed wanneer je hem gebruikt, wat betekend dat je nagel vrijwel gelijk gedekt wordt in één simpele beweging. Superhandig dus!

In de potjes van Perfect Touch zit 11ml nagellak. Dat is meer ik gewend ben van andere merken wat betreft nagellak, een pluspunt dus! Daarnaast is de nagellak dierproefvrij, iets wat ik nog niet zo vaak heb gezien bij low-budgetmerken, dit is voor mij persoonlijk ook een enorm pluspunt! 


En dan de lak op mijn nagels. Op de foto heb ik slechts twee laagjes aangebracht en deze dekken al enorm goed, ik was eerlijk gezegd een beetje verrast! Zelf zou ik wel aanraden om nog een topcoat aan te brengen over de lak omdat hij dan wat mooier gaat glimmen. (Dit is trouwens een tip voor welke nagellak dan ook, daarnaast blijft de lak ook langer zitten als je een topcoat gebruikt!)

Na ongeveer 2,5 dag (ik had wel een topcoat aangebracht) begon de lak voor het eerst te chippen, helemaal niet slecht voor een budgetlakje!

Zelf ben ik enorm tevreden met dit lakje! De kleur is mooi, het kwastje werkt fijn en hij chipt ook niet enorm snel! 

Dit kleurtje en alle andere zijn te koop bij de Big Bazar en zelfs al ben je niet zo'n nagellak lover, misschien gaat zelfs jóuw hart er sneller van kloppen! Ik weet uit mijn hoofd niet zeker meer wat de prijs was, maar deze lag tussen de 0,99 en 1,49! En dat is géén geld voor een mooi lakje!

You Might Also Like

0 reacties