BEAUTY - BEYONCE PULSE

09:00

 Soms heb je van die momenten dat je tegen een aanbieding aanloopt, waarvan je het idee krijgt dat het te mooi is om waard te zijn. Dit gebeurde mij weer eens toen ik met mijn moeder door de stad liep. Bij een low-budget winkel liepen we samen naar binnen op even te neuzen en viel mijn oog op de cosmetica en parfumerie afdeling. Daar zag ik opeens Beyoncé Pulse tussen staan en was enorm verbaasd over het feit dat zo'n bekend merk in een budget winkel was beland. Nadat ik de prijs zag staan kon ik hem niet meer laten liggen!


Zelf ben ik sinds mijn verjaardag in het bezit van Beyonce Heat en ik ben helemaal weg van het geurtje! Ondanks dat het een vrij aparte geur is, draag ik hem regelmatig en hoor ik van de mensen om mij heen dat hij heerlijk ruikt! Toen ik deze zag staan, twijfelde ik wel eventjes. Vanwege het low-budget assortiment, had je geen mogelijkheid om de geur te ruimen en besloot ik na even dubben toch de gok te nemen en dit geurtje mee naar huis te nemen.


De verpakking van dit geurtje is wel anders dan ik gewend ben van Queen B, aangezien hij vrij koel is qua kleuren. De andere geuren uit Beyoncé's parfumlijn zijn allemaal warme kleuren haha!

 Het flesje is vrij apart en uniek qua vorm. Dit trok mij echter alleen maar meer aan om het luchtje te kopen want wat iedereen ook zegt, de vormgeving van een product ís gewoon belangrijk. Het contrast qua kleur zorgt ervoor dat het parfum goed opvalt en er mooi uitspringt! Daarnaast zorgt de zilveren buitenkant ook voor een chique uitstraling en een luxe gevoel voor de gebruiker.
 Toen ik het parfum wilde gaan ruiken, was het voor mij even zoeken naar de opening. Omdat ik geen idee had waar deze zich bevond, heb ik heel voorzichtig van alles geprobeerd. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het middengedeelte kon optillen, haha! Zoals je op de foto kan zien is het parfum wat voor de blauwe kleur zorgt. Meestal is het bij parfum het flesje wat voor de kleur zorgt dus dit is weer eens iets anders!

Het flesje is vrij klein voor een parfum. Normaal is de kleinste variant van een luchtje namelijk 30 milliliter en dit flesje is slechts 15 milliliter. Dat is wel een kleine domper!

Toen ik de geur opdeed, vond ik hem wel lekker maar íets te sterk naar mijn mening. Nadat ik hem even had laten 'inwerken' op mijn huid vond ik hem superlekker! (Ook de reden waarom je parfum altijd op je lichaam moet testen en niet op papier. Parfum kan iets anders gaan ruiken wanneer je deze op je huid aanbrengt) En als ik hem vergelijk met mijn andere parfums, past hij er perfect tussen!


Dit luchtje heb ik kunnen scoren bij de prijzenmepper in Bergen op Zoom maar je kan hem ook kopen bij andere low-budget winkels zoals de 1 euro stores e.d. Het luchtje kostte normaal 8 euro maar ik kreeg nog 25% extra kassakorting en was ik uiteindelijk maar 6 euro kwijt. Geen geld toch voor een luchtje wat je handig mee kan nemen in je tas?

You Might Also Like

0 reacties