BEAUTY - POWDER PEARLS BY KAVIAR GAUCHE FOR CATRICE

09:00


De Kaviar Gauche collectie van Catrice stond al ruim 2 maanden op mijn wenslijstje. Sinds ik wist van deze Limited Edition, kón ik niet meer wachten. Bij toeval zag ik dat de collectie EI-DE-LIJK verkrijgbaar is. Zonder erbij na te denken koos ik voor de 'powder pearls' en besloot ze thuis eens goed uit te testen.


 De verpakking is echt om bij weg te smelten. Eigenlijk was dat ook de voornaamste reden waarom ik iets uit deze collectie wilde hebben, haha! De mooie, simpele gekozen kleuren en de gouden details vormen samen een enorm chique en mooi geheel. Je zou alleen al iets uit de collectie kopen om het uit te stallen.
 De deksel is echt wel het pronkstuk van dit product. Zoals ik al eerder zei, de gouden details vallen enorm op en zijn ó zo mooi. Wat me positief opviel was dat de deksel van deze parels enorm sterk is. Vaak heb je bij parel poeders dat de deksel te dun/slap/breekbaar is en dit heeft ook weer een effect op de parels. Daarnaast zit er tussen de deksel en de parels een beschermer waardoor je ze ook makkelijk mee kan nemen! 
 De kleuren zijn niet gelijk verdeeld. Ongeveer 70% van dit poeder bestaat uit roze gekleurde parels. De andere 30% zijn gebroken parelmoer, een hele mooie combinatie met het roze! De parels zijn vrij stevig qua structuur en zelfs als ze uit het bakje schieten (handig voor de klunzen zoals ik!), blijven ze heel. 
 En dan het belangrijkste, de pigmentatie. Stiekem had ik hem al getest in de winkel omdat ik bang was voor een miskoop. (De combinatie van slechte pigmentatie + Limited Editions komt helaas veel voor!) En wauw, wat ben ik aangenaam verrast door de pigmentatie! Ik ben slechts heel licht, eenmalig met mijn vinger over de parels gegaan en wat blijft er een poeder achter!
En dan uiteindelijk nog de swatch wanneer ik mijn 'vinger swatch' uitsmeer. Zelfs dan blijft het poeder nog goed zichtbaar en doet hij wat hij belooft: hij geeft je huid een mooie, lichte gloed.

Volgens de website van Catrice zou je poeder over je gehele gezicht moeten aanbrengen. Mijn tip is om dit NIET te doen, tenzij je een dagje sneeuwwitje wilt zijn. Vanwege de mooie, sterke pigmentatie zou ik aanraden dit product als een highlighter te dragen in plaats van een poeder! Zelf heb ik hem inmiddels als highlighter getest en staat hij supermooi op mijn junkbeenderen maar ook hier moet je oppassen met de hoeveelheid poeder. Het is en blijft een super product met geweldige pigmentatie!

Dit en de andere producten van de Kaviar Gauche Limited Edition zijn tot en met half juli verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister! Voor deze powder pearls betaal je 4,59, wat ik het zeker waard vind! Ik zit er zelfs over te twijfelen om nog een extra doosje aan te schaffen, voor wanneer hij opraakt én ik bang ben dat de producten straks niet meer aan te slepen zijn!

You Might Also Like

2 reacties