LIFESTYLE - TREETS PURE SPA AND ORCHID PILLOW SPRAY

09:00

Toen ik een tijdje geleden voor mijn blog opzoek was naar budgetproducten bij de Douglas, kwam ik deze pillow spray tegen. Zelf had ik er nog nooit eerder van een product als 'pillowspray' gehoord en besloot na een tijdje deze variant te bestellen. En aangezien ze zeggen dat de spray helpt tegen stress en slapeloosheid, komt hij ook goed van pas voor tijdens mijn tentamens!

Online leek de spray transparant. Toen ik de bestelling binnen kreeg, bleek hij echter een beetje lichtgroen van kleur te zijn. Niet dat het mij veel uitmaakt maar omdat ik een lichte kussenhoes heb, hoopte ik maar dat de kleur van de spray niet af zou geven op mijn hoes. Verder ziet het flesje er precies uit zoals online. Simpel maar stijlvol vormgegeven met zwarte en blauwe kleuren.
Er zijn 3 varianten van de pillowspray te koop, deze geuren zijn lavendel, mango en limoenbloesem. Zelf ben ik niet zo'n fan van mango en vind ik lavendel enorm overheersend. Daarnaast was deze geur de enige die schijnt te helpen tegen stress en slapeloosheid. Daarnaast klonk deze het lekkerst naar mijn mening, haha.
De gebruiksaanwijzing is super makkelijk. Voordat je gaat slapen, spray je 2 tot 3 keer het parfum over je kussen en dan ben je good to go. Zelf geef ik de voorkeur om nog even te wachten tot de geur is 'ingetrokken', aangezien ik anders continue de geur inadem. Verder heb ik tot op heden geen last gehad van de geur.
De spray heeft een verstuiver, waardoor je gemakkelijk kussens kunt bespuiten. Volgens de website kan je dit parfum ook in je kamer rond sprayen voor een stress verminderend effect. Dit vind ik zelf het allerfijnste en heb gemerkt dat wanneer ik dit deed tijdens het leren, dit inderdaad stress verminderde.

Nu hoop ik dat de spray ook zijn werkt doet tijdens mijn tentamenperiode, want ik kan alle hulp wel gebruiken tijdens die drukke periode! Je kan deze en de andere varianten pillowspray bestellen via Douglas.nl! Daarnaast is verzending altijd gratis en daardoor supermakkelijk te bestellen! De sprays kosten 7,95 per stuk en komen ieder in een 300ml verpakking. Je kan via DIT linkje de limoenbloesem variant bestellen.

Zou jij zelf een pillowspray gebruiken?

You Might Also Like

0 reacties