FASHION - ZARA SUMMER HEELS

09:00


Vorige week kon je al op mijn blog lezen dat er een hele hoop leuke shirtjes te bestellen zijn bij de Zara. Ik ben zelf echt gek op deze winkel en kijk dus ook regelmatig in de webshop. Onlangs kwam ik deze supermooie, zomerse schoenen tegen en was gelijk verliefd. Na even twijfelen over de maat besloot ik ze samen met andere items te bestellen!



Net zoals bij mijn vorige bestelling van de Zara, zag het er dit keer ook weer uit als een cadeautje! En dat maakt alles net een stukje leuker om het uit te pakken. Het verbaasde me enorm hoe goed de schoenen waren ingepakt met bescherming. De vorige keer was het alleen een shirtje en dat heeft geen bescherming nodig natuurlijk. Bij deze schoenen uiteraard wel en door de bescherming behielden de schoenen ook nog eens hun vorm tijdens het transport!


Zodra ik de bescherming uit de schoen haalde, zakte de bovenste bandjes wel al in. Dit was voor mij een kleine teleurstelling omdat ik nu enorm bang was dat de bandjes dus niet enorm stevig zouden zijn. Daarnaast was ik ook een beetje bang dat mijn voeten te breed zouden zijn voor de schoenen en al helemaal voor de gouden bandjes.


Gelukkig ontdekte ik al snel dat de Zara ook aan mensen zoals ik had gedacht! Ze hebben namelijk aan de binnenkant van de schoenen gouden elastiek aan het bandje vastgezet zodat hij enigszins met de vorm van de voet meebeweegt. Ik paste de schoenen op een hele warme dag, waardoor het nogal moeilijk ging. Maar met wat geduld kwam ik er uiteindelijk wél in! Helaas bleek na even kopen dat de schoenen niet bij mijn soort voet passen. Daarnaast sloten de bandjes bij mijn hiel ook niet compleet aan tijdens het lopen waardoor ik totaal geen steun had. Dit komt doordat ik zelf maat 40,5  heb en 41 nét iets te groot is. Ik baalde echt ontzettend dat de schoenen niet lekker zaten want ik was echt opslag verliefd. Inmiddels heb ik ze retour gestuurd en hoop ik binnenkort andere mooie zomerschoentjes te scoren!

Er was nog wel iets merkwaardigs aan deze bestelling. De schoenen heb ik namelijk voor 19,95 kunnen bestellen via de webshop van de Zara maar op het kaartje aan de schoenen staat een prijs van 29,95. De prijzen tussen product en webshop matchen dus niet helemaal, dit vond ik ietwat vreemd, achja!

Mocht je deze pareltjes zelf willen bestellen en ben je gezegend met normale voeten in plaats van brede zoals die van mij, dan kan je ze via DIT linkje bestellen voor 19,95! Daarna heb je ze binnen 3-5 werkdagen binnen. 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wauw, ik vind ze echt prachtig!
    En helemaal niet duur ook.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh ik vind ze echt heel mooi :D Ik twijfel nu wel aan de maat, ik heb zelf een maatje 38,5, dus misschien best een 38 bestellen dan?

    BeantwoordenVerwijderen