BEAUTY - NAKED 3 BRUSHES

09:00

Je hebt als vrouw nóóit genoeg make-up kwasten. Persoonlijk blijf ik continu kijken naar verschillende kwasten terwijl ik enorm blij ben met mijn huidige collectie. Na een tijdje zoeken kwam ik deze kwastenset van Naked3 tegen. Aangezien ik ook enthousiast was over de Real Techniques look-a-likes, besloot ik ook deze te bestellen en te reviewen

 Na 10 dagen werden de kwasten al bezorgd, supersnel dus! Ze worden geleverd in een metalen blikje wat naast een handig opbergsysteem, ook een goede bescherming was tijdens het transport! Het blikje heeft een mooie roze parelmoer kleur met rosé gouden letters. Zelf vind ik de vormgeving echt enorm mooi, staat ook leuk op bijvoorbeeld je bureau!
 Verder zijn alle kwasten ook nog eens individueel verpakt in plastic. Zelf had ik eerlijk gezegd niet verwacht dat de kwasten zó goed verpakt zouden zijn. Wel stinkt het kartonnetje wat over de kwasten heen zit enorm naar chemische verf of iets dergelijks. Nadat ik het karton had weggegooid werd de stank ook gelijk minder, gelukkig!  

De kwasten hebben rosé gouden metalen details en de steel heeft dezelfde roze parelmoerkleur als het metalen blikje. Daarnaast staat het merk en de 'collectie' in het zwart op de steel gedrukt.

Qua zachtheid verschilt het per kwast. Deze set bestaat uit 12 kwasten. Sommige zijn wat harder, zoals de concealerkwast maar anderen zijn juist suuuuperzacht. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat en waarvoor je de kwast wilt gebruiken.

Zelf ben ik tevreden met deze kwasten. Ze passen prima in mijn dagelijkse make-up routine en zijn erg fijn in gebruik! 

Zelf heb ik ze op Ebay besteld via DIT linkje voor ongeveer 8 euro!


You Might Also Like

0 reacties