BEAUTY - KRUIDVAT 1+1 GRATIS

09:00

 Afgelopen weekend was er bij de Kruidvat een hele gave actie, namelijk 1 + 1 gratis op álle make-up merken. Nu had ik mezelf beloofd om niets meer te kopen aangezien ik niet alles mee kan nemen als ik straks naar het buitenland verhuis. Maar tóch kon ik de verleiding niet weerstaan en ging ik even langs de Kruidvat, benieuwd wat ik heb meegenomen?



 Mijn foundation was bijna op en dat was de voornaamste reden waarom ik tóch even langs de Kruidvat ging en wonderbaarlijk was mijn kleur nog op voorraad! De Catrice All Matt Foundation heb ik ongeveer 1,5 jaar geleden ontdekt en sinds dien heb geen enkele andere variant meer gebruikt.
Deze lijn foundation is olie vrij, wat ideaal is voor mensen die net zoals ik een licht vette huid hebben. Daarnaast geef ik altijd de voorkeur aan matte foundation aangezien ik liever niet als glimmende bowlingbal over straat wil lopen.

Daarnaast besloot ik ook een foundation primer mee te nemen. Al eerder kon je lezen dat ik vaak gebruik maak van een green-base primer, voor de roodheid van mijn huid. Een normale primer had ik echter nog niet en deze zijn vrij prijzig. Ik besloot de Rimmel variant mee te nemen omdat deze normaal 9,99 kost en ik hem nu voor een leuk prijsje kon proberen! Inmiddels heb ik hem al een aantal dagen gebruikt en ik merk echt een goed verschil. Ik gebruik hem nu dagelijks en naast het feit dat mijn make-up langer blijft zitten, vind mijn huid het ook erg prettig dat er een 'beschermlaagje' wordt aangebracht voordat ik los ga met mijn make-up.

 Daarnaast merkte ik een dag later dat mijn concealer bijna op was, dus besloot ik wéér langs de Kruidvat te gaan. Daar hadden ze nog 2 stuks van mijn kleur liggen en besloot ze allebei mee te nemen.

Daarnaast wilde ik weer eens een nieuwe liquid eyeliner proberen en besloot eens voor een variant van Essence te gaan. Voorheen heb ik voornamelijk eyeliners van Catrice getest maar deze waren allemaal net niet wat ik zocht.

Ook besloot ik een matte, transparante poeder mee te nemen. Omdat ik, voornamelijk met hitte, snel ga glimmen wil ik in Spanje eens gaan uittesten of zo'n poeder nu daadwerkelijk werkt of dat het tóch geldklopperij is ;)

 En omdat ik later ook nog eens online bij de Kruidvat uitkwam, kon ik het niet laten om ook nog eens 4 lipsticks te bestellen. Je hebt immers nooit genoeg lipsticks, toch? Ik ging voor: MUA shade 3, Catrice Ultimate Colour 140 Pinker-bell, Catrice Ultimate Colour 360 MATTraction en Catrice Ultimate 090 IrrCORALbly Pink. 
 Wat uniek is bij lipsticks van Make Up Academy, is at er onderaan de lipstick een klein potje met lipgloss is verwerkt die je er makkelijk af kan draaien. Zo kun je, wanneer je behoefte hebt aan een lichtere dekking de lipgloss in plaats van de lipstick dragen. 
Ik was enigszins verrast door de pigmentatie van de lipsticks. Alle kleurtjes dekken supergoed en smeren gemakkelijk uit! Als je de kleuren aanbrengt op je lippen, moet je ze na 4 
á 5 uur wat bijwerken, net zoals bij andere normale lipsticks.

Ik vind dat ik me nog redelijk goed heb kunnen inhouden en ik ben enorm blij met de kwaliteit van mijn aankopen! Heb jij iets gescoord tijdens deze geweldige actie?

You Might Also Like

2 reacties