BEAUTY - STRAWBERRY FRAPPUCHINO BY CATRICE

09:00


Het is halverwege het jaar, wat betekend dat de grote cosmetica merken een opruiming uitvoeren in hun assortiment. Daardoor kan je mooie producten voor een budgetprijsje scoren. Een van de mooiste producten die nu in de sale zijn gekomen, is de Multi Colour Blush van Carice. Ik was dan ook gelijk verkocht toen ik deze in het schap zag liggen!

 De Multi Color Blush is in 2 varianten verkrijgbaar. De eerste variant, genaamd Strawberry Frappuchino is de roze variant. Naast deze variant heb je ook een wat meer perzik getinte blush, genamad Peach Frappuchino.

De verpakking van de blush is mooi strak en simpel, zoals we van Catrice gewend zijn. Daarnaast is de sluiting van deze blush enorm fijn omdat je geen moeite hoeft te doen. Soms, wanneer ik veel kracht moet zetten gebeurt er altijd wel iets waardoor ik het product laat vallen en deze uiteindelijk sneuvelt! Gelukkig is deze blush tot op heden heel gebleven!

De blush zelf is opgebouwd uit 4 verschillende kleuren die zijn samengeperst in het doosje. Daarnaast is iedere kleur voorzien van een mooi streepjes reliëf, wat door de simpele vormgeving van het doosje wordt geaccentueerd. De kleuren zijn niet gelijk verdeeld, waardoor ik gelijk de indruk kreeg dat het meer de bedoeling is om de blush te mengen, dan de kleuren individueel te gebruiken. 

Zoals ik al verwachtte, valt de pigmentatie van de kleuren individueel enorm tegen. De pigmentatie is niet echt goed te zien op de foto en dit weerspiegelt hoe de swatches in het echt waren. Toen ik de blush mengde om te kijken naar deze pigmentatie was ik blij verrast. Helaas kreeg ik deze niet goed op de foto, maar hij is enorm mooi! De kleur is zachtroze en perfect voor de mensen met een wat lichtere tot licht getinte huidskleur. Daarom zou ik toch aanraden deze blush mee te nemen als je stash nog een aanvulling nodig heeft!

Deze blush is nu voor 1,99 in plaats van 3,99 te koop bij de Kruidvat en de Trekpleisters. 

You Might Also Like

0 reacties