BEAUTY - MAKEUP REVOLUTION HIGHLIGHTER

09:00

Makeup Revolution is een van de beste budgetmerken. Echter is het merk in Nederland nog bij lange na niet zo bekend als Catrice, ELF en Essence. Dat betekent niet dat de producten onder doen voor de producten van de bekendere merken. Al tijden stond de highlighter van Makeup Revolution op mijn verlanglijstje en toen er geen verzendkosten waren bij Make-up Musthaves kon ik het niet laten om hem te bestellen en vandaag de review van deze budget highlighter.

Toen ik de highlighter binnen kreeg was ik blij verrast. De verpakking voelt namelijk enorm stevig en dik aan. Normaal ben ik altijd bang dat wanneer een highlighter valt of meeneem onderweg, deze gelijk kapot is. Op de een of andere manier (en ik spreek uit ervaring haha!) heb ik het idee dat highlighters veel kwetsbaarder zijn dan andere poederproducten.

De verpakking zelf is vrij simpel vormgegeven. Een combinatie van zwart, transparant en de gouden opdruk. Zelf vind ik dit juist mooi omdat op deze manier het product goed opvalt in de verpakking. 

Verder is de highlighter voorzien van een patroon wat mij persoonlijk doet denken aan het relief van een schelp. Ook vind ik de highlighter een vrij chique uitstraling krijgen door de combinatie van het patroon en de kleur van de highlighter zelf. 


Deze highlighter is in 3 varianten verkrijgbaar: met een witte ondertoon, een perzik ondertoon en een paarse ondertoon. Persoonlijk ben ik het meest fan van neutrale highlighters en daarom viel de paarse variant al vrij snel af. En omdat ik al een aantal 'huidskleurige' highlighters heb, besloot ik eens voor een 'witte' variant te gaan.

En dan de pigmentatie. WOW. Ik had al wel veel positieve verhalen gelezen over deze highlighter maar ik blijf versteld staan van goed gepigmenteerde producten. Vooral als ze van een budgetmerk zijn omdat je dan een geweldig product hebt voor een klein prijsje ;)
Wel moet je met deze highlighter, zoals bij alle andere goed gepigmenteerde producten, moet je oppassen met het aanbrengen ervan omdat je anders ga je straks nog letterlijk 'oplichten'.

De highlighter is te koop voor 3,79 bij Makeup Musthaves! HIER een linkje naar het product. 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Damn, wat een pigmentatie heeft dit product! Moet dringend toch eens wat beter gaan kijken naar de producten van Makeup Revolution!

    BeantwoordenVerwijderen